loading...
اندرویدکده,اندرویدیها دانلود بازی اندروید | دانلود نرم افزار اندروید
آخرین ارسال های انجمن
اندرویدیها,اندروید کده بازدید : 8518 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (3)

دانلود بازی Pou 1.4.21 برای اندروید با پول نا محدود

بازی Pou برای اندروید یک بازی دخترانه و محبوب است که بر روی گوشی بیشتر دختران دیده می شود.بازی محبوب Pou بازی پرورش حیوان خانگی است که بعضی آن را به عنوان بازی بچه داری اندروید به حساب می آورند که البته اشتباه است.

در بازی Pou برای اندروید شما یک حیوان خانگی دارید که باید به آن غذا بدهید،تمیزش کنید،بازی کنید،وقت خوابش را مشخص کنید،لباس بپوشانید،وقتی مریض شد درمانش کنید،رژیم برایش مشخص کنید و .. یعنی در بازی Pou شما با یک حیوان واقعی خانگی سر و کار دارید که باید هنگام گرسنگی غذا بخورد و هنگام کثیف شدن به حمام برود.

حیوان خانگی در بازی Pou برای اندروید گاهی بازیگوش و پر سر و صداست گاهی آرام و سر به زیر و گاهی ترحم بر انگیز که این مطلب احساسات دختران را به چالش می کشد و به همین خاطر بازی Pou دخترانه به حساب می آید و بیشتر دختران و بچه ها به طرف آن می روند.

در بازی Pou با پول نامحدود شما می توانید همه امکانات را برای حیوان خانگی خود دریافت و در اختیارش بگذارید.چرا که این بازی هک شده Pou تمام امکانات در آن آزاد و قابل دسترس است.

هم اکنون می توانید آخرین نسخه بازی Pou برای اندروید با پول نامحدود را با در ادامه مطلب با لینک مستقیم از اندرویدپاتوق دریافت کنید.

mojtaba بازدید : 3999 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

|دانلود بازی Jump: Animal Jam Kangaroos بازی سرگرم کننده پرش کانگرو برای اندروید|

 

دانلود بازی سرگرم کننده پرش کانگورو Jump: Animal Jam Kangaroos برای اندروید

| بازی سرگرم کننده و جذاب پرش کانگورو برای اندروید |

این کانگورو بازیگوش قصد دارد تا با پریدن ، مکان های مختلفی را زیر پای خود بگذارد. او حتی می خواهد تا با پریدن به ماه سفر کند. او میان حرکت خود از ابر ها ، صخره ها و دره ها هم می گذرد...

از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک سه بعدی ، کنترل آسان بازی و سفارشی کردن کانگورو از میان آپشن های مختلف اشاره کرد.

اندرویدیها,اندروید کده بازدید : 13171 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (4)

دانلود بازی باب اسفنجی 2014 اندروید

Sponge Bob moves in v0.29.06

نسخه بدون نیاز به دیتا

دانلود بازی باب اسفنجی 2014 اندروید Sponge Bob moves in v0.29.06

 دانلود بازی اندروید باب اسفنجی Sponge Bob moves in برای اولین بار در میان سایت های ایرانی توسط اندروید پاتوق به کاربران عزیز تقدیم می گردد.

erfan بازدید : 5132 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود Moy Virtual Pet v1.9 بازی نگهداری حیوان خانگی برای اندروید

دانلود بازی Moy برای اندروید

دانلود Moy Virtual Pet v1.9 بازی نگهداری حیوان خانگی برای اندروید

دانلود بازی Moy برای اندروید

پیش نیاز : اندروید نسخه 2.0 و بالاتر

بازی Moy برای اندروید هم از آن دسته بازی هایی است که به سرعت در بین کاربران اندرویدی پخش شد و محبوبیت خاصی پیدا کرد. این بازی همانند بازی معروف Pou می باشد. در بازی Pou شما می بایست از یک موجود خانگی محافظت می کردید و آن را بزرگ می کردید. بازی Moy برای اندروید هم به همین صورت است. شما می بایست موی را نوازش کرده و با او بازی کنید. در هنگام گرسنگی به او غذا و آب و دیگر تنقلات و غذاها را بدهید، اما باید حواستان باشد که پر خوری نکند. در هنگام بیماری به او دارو بدهید و از او مراقبت کنید و در هنگام خواب نیز او را بخوابانید. اما فقط همین ها کافی نیست. شما باید با موی بازی کنید تا حوصله اش سر نرود. از صحبت کردن با او گرفته تا انواع بازی ها و نواختن پیانو و ... همچنین در بازی Moy برای اندروید شما این امکان را دارید تا موی را استحمام کرده و لباس های زیبا و متنوع تن او کنید. در طول روز نیز می بایست چندین بار به او سر بزنید و از حال او با خبر شوید.زیرا در صورت بی توجهی هم ناراحت می شود و هم ممکن است مریض شود. هم چنین موی با مرور زمان بزرگ می شود و به سن بلوغ می رسد که بسیار زیبا و دیدنی است. بدون شک این موجود دوست داشتنی می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند. پیشنهاد می کنیم بازی Moy برای اندروید را به هیچ وجه از دست ندهید.
هم اکنون می توانید نسخه کامل بازی Moy برای اندروید را در ادامه مطلب با لینک مستقیم از اندرویدپاتوق دریافت کنید.

erfan بازدید : 2885 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

دانلود Gregg v1.0 بازی جذاب نجات دادن مرغ های خواب آلود برای اندروید

دانلود بازی Gregg برای اندروید

دانلود Gregg v1.0 بازی جذاب نجات دادن مرغ های خواب آلود برای اندروید

دانلود بازی Gregg برای اندروید

پیش نیاز : اندروید نسخه 3.0 و بالاتر

بازی Gregg برای اندروید یکی از زیبا ترین بازی های اندروید می باشد که سبک فکری و مدیریتی دارد و با گیم پلی فوق العاده خود می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. داستان بازی Gregg برای اندروید بدین صورت است که در ابتدا مرغ ها در بالای خانه گرگی به بازی و سر و صدا مشغولند که گرگ را از خواب بیدار می کنند و طبیعتا گرگ نیز از این حرکت خوشحال نخواهد شد و در پی آن است تا به آنها بفهماند کارشان اشتباه است. اما ناگهان مرغ ها به خواب فرو می روند و اگر به داد آنها نرسید خودشان را در دل خطر یعنی در خانه گرگ می اندازند. برای گرگ چه چیز از این بهتر که غذا با پای خودش به خانه اش می آید. اما شما با کمک Gregg می بایست مرغ ها را در جهت درست راهنمایی کنید تا به در خانه شان برسند. گیم پلی بازی ابتدا ساده است اما رفته رفته سخت و سخت تر می شوند و نیازمند تمرکز و سرعت عمل بسیار زیادی می باشد. این بازی فوق العاده از آن دسته بازی هاییست که شما را ساعت ها به خود مشغول می کند. پیشنهاد می کنیم بازی Gregg برای اندروید را از دست ندهید.
هم اکنون می توانید نسخه کامل بازی Gregg برای اندروید را در ادامه مطلب با لینک مستقیم از اندرویدپاتوق دریافت کنید.

اندرویدیها,اندروید کده بازدید : 5487 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود Agent Dash v2.1.6 بازی مامور سرعت برای اندروید

دانلود بازی agent dash برای اندروید بازی اندروید جدید بازی اندروید 4

|دانلود Agent Dash v2.1.6 بازی مامور سرعت برای اندروید|

بازی Agent Dash برای اندروید یک بازی سرگرم کننده و مهیج باگرافیک فوق العاده و اچ دی است. این بازی که در دسته بازی های arcade game runnig قرار می گیرد ساخته شرکت game loft است که از اسم این شرکت مشخص می شود که بازی Agent Dash برای اندروید حرفی برای گفتن دارد .این بازی در بین کاربران ایرانی رقیب بازی معروف subwaysurfers است و به حقه از نطر هیجانی و گرافیکی کیفیت بهتری دارد و کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است.

هم اکنون میتوانید آخرین ورژن بازی Agent Dash برای انذروید را با لینک مستقیم از اندروید پاتوق دریافت کنید.

erfan بازدید : 2329 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود Ninja Hero Cats v1.0.2 بازی گربه های نینجا برای اندروید

دانلود بازی اندروید بازی گربه نینجا اندروید بازی اندروید جدید بازی اندروی4

| دانلود بازی Ninja Hero Cats v1.0.2 گربه های نینجای قهرمان |

پیش نیاز: اندروید 2.3 و بالاتر


 Ninja Hero Cats برای اندروید هم یکی دیگر از بازی های پرطرفدار اندروید است که با نسخه جدید خود برگشته تا دوباره دل طرفدارانش را شاد کند. شما در این بازی در نقش گربه های نینجا می بایست تعداد کثیری از ماهی ها و موجودات غول پیکر دریایی را نابود کنید

erfan بازدید : 2860 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود Beat the Boss 3 v1.2.2 بازی کتک زدن رییس برای اندروید

دانلود بازی Beat the Boss 3 برای اندروید

| دانلود Beat the Boss 3 v1.2.2 بازی کتک زدن رییس برای اندروید |

پیش نیاز  اندروید 2.0.1 و بالاتر

Beat the Boss از آن دسته بازی هایی بود که از نخستین نسخه خود توانست توجه طرفداران بسیاری را به خود جلب کند و هر یک از نسخه های آن میلیون ها بار از گوگل پلی دانلود شود.

اندرویدیها,اندروید کده بازدید : 3673 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (1)

|دانلود Subway Surfers v1.16.0 بازی فرار از دست پلیس مترو برای اندروید + پول بی نهایت|

بازی Subway Surfers v1.16.0 برای اندروید یک بازی مهیج و سراسر هیجان با گرافیک اچ دی است،این بازی به صورت Arcade mode ساخته شده که بازی با ان آسان و در عین حال لذت بخش است،شما می توانید بازی Subway Surfers را در همه جا بازی کنید و سرگرم دنیای گرافیکی این بازی منحصر به فرد شوید.

بازی Subway Surfers برای اندروید به این صورت است که شما باید از دست پلیس مترو و سگ او فرار کنید ور در عین حال سکه های سر راه خود را دریافت کنید، این سکه ها باعث باز شدن دسترسی های جدید و منوهای دلخواه می شود،آیتم هایی از جمله آهنربا برای سکه ها ،جت پک،پرش بیشتر،جعبه های شگفت انگیز و .. که این تلاش برای باز کردن این دسترسی ها و استفاده از آنها بسیار لذت بخش و مهیج است و در کنار گرافیک شگفت انگیز بازی Subway Surfers معتاد کننده به نظر می رسد.

هم اکنون می توانید آخرین نسخه بازی Subway Surfers v1.16.0 را با لینک مستقیم از اندروید پاتوق دریافت کنید.

تعداد صفحات : 20

درباره ما
Profile Pic
دانلود بازی اندروید , دانلود نرم افزار اندروید , دانلود برنامه اندروید , اموزش اندروید , دانلود جدیدترین بازی ها و برنامه های اندروید, دانلود بازی اندروید دانلود بازی اندروید,دانلود برنامه اندروید,اندرویدیها,اندروید ها,اندروید کده,اندروید مارکت ,اندروید بازار,اندروید 4 ,دانلود بازی و برنامه اندروید,دانلود نرم افزار و بازی اندروید,دانلود وی پی ان رایگان اندروید, دانلود شکن اندروید,دانلود لایو والپیپر اندروید,اندروید5,اندروید 2.3,اندروید2.1,دانلود تم اندروید,دانلود بازی بدون دیتا اندروید,دانلود بازی کم حجم اندروید,دانلود بازی محبوب اندروید, صفر تا صد اندروید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما سرعت باز شدن صفحات سایت چگونه است؟
    بیشتر دوست دارید چی دانلود کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2398
  • کل نظرات : 640
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 25789
  • آی پی امروز : 531
  • آی پی دیروز : 305
  • بازدید امروز : 3,200
  • باردید دیروز : 2,484
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 14,301
  • بازدید ماه : 64,742
  • بازدید سال : 455,002
  • بازدید کلی : 13,559,038
  • کدهای اختصاصی
    آموزش فوق العاده ماساژ